مدیر جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز از آغاز عملیات اجرایی طرح پایش هوشمند سوخت ناوگان ماشین‌های کشاورزی  استان فارس در نی‌ریز، خبرداد.

به گزارش روابط‌عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز، نادر زارعی گفت: با عنايت به مصوبات دومين كميسيون برنامه‌ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان فارس و تفاهم‌نامه منعقد شده بين اين سازمان، استانداري فارس و شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه فارس و نيز دستور استاندار مبني بر اجرايي شدن این طرح، كلاس توجيهي آموزشي براي تراكتورداران در اين شهرستان برگزار شد.

وی اظهارکرد: در این جلسه، منصوري كارشناس اداره امور فن‌آوريهاي مكانيزه كشاورزي، ضمن مروري بر مشكلات تأمين سوخت، پيشنهاد نصب GPS براي توزيع عادلانه آن را به کشاورزان ارائه‌داد واعلام كرد كه اين طرح پس از چند سال‌ بررسي و رايزني به صورت شاهد، در چند شهرستان انجام شده است.

این مقام مسئول بیان‌کرد:  شركت نفت مشوقاتي براي كساني كه در نوبت اول اقدام به نصب مي‌كنند در نظر گرفته است  و شركت مجري طرح نیز مبلغ قابل پرداخت را درچند قسط دريافت خواهدکرد.

 زارعی افزود: این دستگاه تا ده سال خدمات پس از فروش دارد و اتحاديه تراكتورداران شهرستان، مسئوليت اجراي اين طرح را بر عهده گرفته است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز تصریح‌کرد: متقاضيان مي توانند به صورت شخصی يا با مراجعه به اتحاديه تراكتورداران واقع در خيابان شهید مطهری به‌وسیله آدرس https://viramap.ir/order  ثبت نام کنند.