مدیر جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت؛ متن پیام بدین شرح است:

امروز بیش از هرزمانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه احساس می‌شود و آن چیزی که از امنیت پایدار و اقتدار روزافزون در کشور داریم برگرفته از خون شهدا و مجاهدت های رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است که باید قدر آن را بدانیم.

دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان هماره مورد بی مهری های ظلمت پیشگان واقع شده بود به یکباره از مظلومیّت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلوّر دوباره یافت و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جنگ برای ما یک گنج بود و خیلی از توانایی ها و ارزش‌های ما در جنگ نمود یافت.

نقش جهادسازندگی در دفاع مقدس کمتر از سپاه و ارتش نبود و جهاد در دوران دفاع مقدس در حوزه های مهندسی همچون احداث خاکریز، پل و جاده سازی، نقش تعیین کننده ای داشت، بر همین اساس اطلاق عنوان سنگرسازان بی سنگر توسط امام راحل زیبنده جهادگران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه خانواده بزرگ جهادکشاورزی فارس را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می نمایم.