سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نی ریز گفت: با تلاش نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نی ریز، ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه امیر آباد این شهرستان تخریب شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نی ریز، حامد جمالی افزود : به دنبال وقوع آتش سوزی در مجاورت انجیرستانهای منطقه امیرآباد رستاق و عمدی بودن این حریق، با پیگیری های به عمل آمده و هماهنگی صورت گرفته با مقامات قضایی، متخلف آتش افروز که اقدام به تخریب و تصرف اراضی ملی در منطقه کرده بود، شناسایی و با توجه به ملی بودن انجیرستان، حکم رفع تصرف و تخریب ساختمان ساخته شده صادر و اجرا شد.

وی با اشاره به حضور دادستان نی ریز در عملیات اجرای این حکم تصریح کرد: در این عملیات، یک واحد گلخانه کوچک، انبار، اتاق مسکونی و آب انبار که در اراضی ملی ساخته شده بود تخریب شد.

جمالیدر ادامه از ادامه تحقیقات و پیگیری های لازم به منظور شناسایی دیگر متخلفان حریق در حریم انجیرستانها و رفع تصرف اراضی ملی محدوده این زمین ها خبر داد و تاکید کرد: این موضوع با قاطعیت هرچه تمام تر و شناسایی تمامی متخلفان ادامه خواهد داشت .

سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان نی ریز ضمن قدر دانی از حمایتهای دادستان و عوامل نیروی انتظامی خواستار همکاری بیشتر مردم و مسئولان با نیروهای منابع طبیعی شد.