سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نی ریز گفت: 25 هزار متر مربع از اراضی ملی منطقه حاجی آباد این شهرستان از دست متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نی ریز، حامد جمالی افزود: پس از دریافت گزارشی مبنی بر تصرف قسمتی از اراضی ملی در منطقه حاجی آباد، تحقیقات و بررسی های لازم انجام شد و ضمن هماهنگی با مقامات قضایی، در نهایت متخلفان شناسایی شدند و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

وی افزود: در این راستا با دستور مقامات قضایی، حکم رفع تصرف با کمک نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی اجرا و طی آن 25 هزار متر مربع از اراضی ملی در دو نقطه از دست متخلفان و افراد سودجو آزاد و به بیت المال بازگردانده شد.

جمالی با اشاره به برخورد شدید با متصرفان اراضی ملی و زمین خواران خاطر نشان کرد: با تلاش بیش از پیش از هرگونه دست درازی به اراضی ملی جلوگیری و در صورت مشاهده کوچکترین تخلفی در این عرصه ها برخورد قاطع انجام خواهد شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نی ریز با بیان اینکه مراقبت و گشت زنی در اراضی ملی به صورت مداوم و شبانه روزی در حال انجام است از مردم خواست هرگونه موارد تخریب و تخلف در سطح عرصه های منابع طبیعی را به شماره 1504 یگان امداد جنگل و مرتع گزارش دهند.