مسئول واحد سوخت مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نی ریز گفت: داشتن برگ معاینه فنی برای تخصیص سوخت کمباین های بومی و غیر بومی ضروری است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نی ریز، مریم نقیبی نژاد افزود:  از کمباین‌های بومی بازدید و در صورت تائید صلاحیت برای برداشت به تعاونی کمباینداران برای دریافت معاینه فنی و برگ ضدعفونی معرفی می شوند.

وی تاکید کرد: به دلیل عدم امکان بارگذاری مستندات عکس برگ معاینه فنی مربوط به سال جاری و صفحه اول و دوم دفترچه که مشخصات فرد و کمباین در آن درج شده است مراکز جهادکشاورزی می باید مستندات را به این این واحد ارسال و در  مرکز نیز بایگانی نمایند بدیهی است.
این کارشناس تصریح کرد: به دلیل اینکه میزان مصرف نفتگاز برای هر شهرستان سهمیه ای شده است کارشناسان  در رابطه با تخصیص سوخت کمباین ها نهایت دقت را لحاظ نمایند که کمباین پس از دریافت سوخت در منطقه حضور داشته باشد تا سهمیه شهرستان به هدر نرود.
نقیبی نژاد اظهارکرد: برخی از کمباین‌ها سال گذشته عملکرد خوبی نداشتند و اعتراض تعدادی از کشاورزان را به دنبال داشت لذا دقت شود که  پس از رفع تمامی نواقص، کمباین هابه تعاونی کمباینداران برای دریافت معاینه فنی معرفی شوند.
وی با اشاره به اینکه تا کنون دستورالعمل جدیدی برای میزان تخصیص سوخت اعلام‌ نشده است خاطرنشان کرد: طبق روال سال گذشته برای کمباین‌های سبک روزانه ۲۰۰ لیتر و سنگین ۳۰۰ لیتر در نظر گرفته خواهدشد.