مسئول روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نی ریز گفت: با حضور رییس کانون جهادگران و بازنشستگان،مدیر امور اداری و رییس اداره بازنشستگان سازمان جهادکشاورزی فارس مراسم تجلیل از بازنشستگان نی ریز و استهبان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نی ریز، سیدابراهیم فقیهی با اشاره به حضور 19 نفر از بازنشستگان نی ریز و استهبان در این مراسم اظهار کرد: در ابتدای جلسه بازنشستگان با معرفی خود به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند و مواردی همچون بیمه، استخدام فرزندان، امور رفاهی و... را مطرح نمودند.

در ادامه جلسه علی حسین کشاورز، مسئول کانون جهادگران و بازنستگان سازمان جهادکشاورزی فارس خاطر نشان کرد: با همکاری رابطین شهرستانی این کانون و بدون ارائه سفته و چک و تنها با ضمانت یکی از همکاران، بازنشستگان می توانند تا سقف ده میلیون تومان وام 4درصد دریافت کنند.

وی درهمین رابطه اضافه کرد: نرم افزاری در دست تهیه است تا با راه اندازی آن بازنشستگان بتوانند بصورت غیرحضوری وام خود را درخواست نمایند.

در ادامه سید عباس رضوی نژاد، مدیر امور اداری سازمان جهادکشاورزی فارس گفت: با رایزنی های انجام شده، مجوز استخدام هزار نفر را گرفته ایم و همچنین جذب سهمیه 70 تا 80 نیروی قراردادی را پیگیری می کنیم.

در پایان این مراسم هدایایی از طرف سازمان جهادکشاورزی فارس به بازنشستگان داده شد.