در ششمین روز از دهه مبارک فجر

مراسم مهمانی لاله ها در شهرستان نی ریز با شکوه خاصی برگزار شد

مراسم غبار روبي ، عطر افشاني و گلباران قبور مطهر شهدا همزمان با گلزارهای شهدای سراسر کشور و با هدف تجديد ميثاق و بيعت با شهيدان با حضور علیرضا بصیری، مدیر جهادکشاورزی شهرستان نی ریز، حمید یزدان پناه فرماندار شهرستان،" خانواده‌های شاهدوایثارگر، "   قطبی رئیس بنياد شهيد و امور ايثارگران ،نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و عده كثيري از مردم شهيد پرور نی ریز در گلزار شهداي اين شهر با قرائت زیارتنامه شهداء آغاز و در ادامه آن غبارروبی، عطرافشانی، اهدای شاخه‌های گل و ادای احترام به مقام والای شهدا انجام شد.

به گزارش روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان نی ریز، مسئول عقیدتی این مدیریت گفت: در این مراسم فرماندار نی ریز ،ضمن تبریک دهه مبارک فجر با بیان اینکه صاحبان اصلی انقلاب، شهداء ،ایثارگران و خانواده های معزز آنان هستند اظهارکرد: مگر بدون ایثار و شهادت انقلاب معنا دارد؟ مگر بدون ایثار و شهادت دفاع مقدس مفهوم پیدا می کند ؟

سیدابراهیم فقیهی افزود: یزدان پناه با اشاره به اینکه وقتی به محضر خانواده شهداء و ایثارگران  می رسیم روحیه می گیریم و یاد و دیدار این خانواده ها و کنار قبور شهیدان بودن نیز موجب آرامش است، ابرازکرد:  احترام وتکریم  خانواده ایثارگران و شهداء یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه است و همه ما باید افتخار کنیم که خادم شهداءو ایثارگران و خانواده های عزیز آنان باشیم .

فرماندار شهرستان نی ریز در پایان تاکیدکرد: در استانه 22بهمن هستیم از شما عزیزان می خواهم همچون همیشه در مراسم یوم اله 22بهمن شرکت نمایید و همانگونه که اگاه هستید در 2اسفند نیز انتخابات را در پیش داریم که حضور و شرکت شما در انتخابات قطعا باعث استحکام و تداوم انقلاب است و سبب خشنودی رهبر انقلاب و مسئولین و شادی ارواح طیبه شهدا خواهدشد.