همزمان با سراسر ایران اسلامی و به مناسبت سالروز ورود امام خمینی به کشورو آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، زنگ چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، با حضورحمید یزدان پناه، فرماندار، آیت اله سید محمد فقیه امام جمعه  نی ریز و جمعی از مسئولین شهرستان در مدرسه دخترانه آیت ا... کاشانی به صدا در آمد.

به گزارش روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان نی ریز؛ در اين مراسم، حمید یزدان پناهفرماندارنی ریز با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي ايران، آن را يك حادثه تاريخي در دنيا خواند و گفت: پيروزي انقلاب اسلامي ايران يك رويداد بزرگ در تاريخ به شمار مي‌رود و اين رويداد برگرفته از ارزش‌هاي ديني و اسلامي است.

وی خطاب به دانش آموزان و مسئولین اعلام کرد: زنگ انقلاب را بصدا در می آوریم تا تکرارکنیم برای خود و همه ملت ایران  که این انقلاب زنده است و استمراردارد و به  معلمین ،مربیان ، اولیاء شما دانش آموزان یادآور شویم ،شجره طیبه انقلاب، امروز درخت تناوری است که بیش از چهل سال با خون شهدای گرانقدری چون شهید فهمیده ، شهید بهشتی ، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و .....آبیاری شده و به ثمر نشسته است.

یزدان پناه افزود: زنگ انقلاب را بصدا در می آوریم تا یادآور شویم برای نسلی که انقلاب و جنگ را درک نکرده است بگوئیم این انقلاب را چه تهدیدهایی به خطر انداخت، اما با اتحاد و همدلی جوانان آنروز از تمامی آن مخاطرات گذشتیم و به انقلاب خدشه ای وارد نیامد و با لطف و عنایت پروردگار از همه مصائب و مصیبتها و بحرانها عبور کردیم و باز نیز سرافرازانه عبور خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شما دانش آموزان امید آینده ایران اسلامی هستید از آنها خواست که خودرا برای روزهای درخشان آینده آماده کنند.